СЕРІЯ БЕЗКОШТОВНИХ ВЕБІНАРІВ

25 липня о 10:00/ понеділок
26 липня о 10:00/ вівторок
27 липня о 10:00/ середа

Самозайнятий бухгалтер:
пошук клієнтів, формування цін та інструменти для організації роботі



Спікери з власного досвіду розкажуть як: правильно прийняти справи, домовитися з Клієнтом про ціну й об'єм послуг, взяти нових Клієнтів на обслуговування.
РЕЄСТРУЙТЕСЬ
та отримаєте тест на пошту який допоможе вам зрозуміти наскільки ви готові до роботи на "себе"
ще до старту

* Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних
СЕРІЯ БЕЗКОШТОВНИХ ВЕБІНАРІВ

25 липня о 10:00/ понеділок
26 липня о 10:00/ вівторок
27 липня о 10:00/ середа


Самозайнятий бухгалтер:
пошук клієнтів, формування цін та інструменти для організації роботі


Спікери з власного досвіду розкажуть як: правильно прийняти справи, домовитися з Клієнтом про ціну й об'єм послуг, взяти нових Клієнтів на обслуговування.
РЕЄСТРУЙТЕСЬ
та отримаєте тест на пошту який допоможе вам зрозуміти наскільки ви готові до роботи на "себе"
ще до старту

* Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних
Програма
серії безкоштовних вебінарів
День 1 / 25 липня о 10:00
Спікер: Олександра Герасименко

Розглянемо:

Визначаємо свою роль: експерт, консультант, фріланс чи компанія. Чи справді лектору лекго знаходити клієнтів?

✅ Чи потрібно бухгалтеру використовувати "Сарафанне радіо"? На скільки ефективний інструмент для пошуку клієнтів?

Соціальні мережі для бухгалтера - необхідність чи тренд? Чи насправді через "Дірект" можна укладати договори на бухгалтерське обслуговування?
День 2 / 26 липня о 10:00
Спікер: Олександра Герасименко

Розглянемо:

Чи потрібно формувати ціноутворення бухгалтерських послуг та як не називати ціну з голови?

✅ Сегментація клієнтів - як не помилитися в вартості послуг

✅ Прайс та калькулятор бухгалтерських послуг - інструмент заробляти більше

День 3 / 27 липня о 10:00
Спікер: Анастасія Волевач


Розглянемо:

Інструменти для планування та контролю роботи, які використовую в своїй роботі. SCRUM-планування. Зручні програми та Excel таблиці, що замінять сотні записів в блокноті.

✅ Мої методи перевірки та контролю помічника і себе. Що таке timesheet, dashboard та паспорт клієнта в нашій роботі.


ЗАБРОНЮЙТЕ УЧАСТЬ ЗАРАЗ ТА
ОТРИМАЙТЕ ТЕСТ НА ПОШТУ
який допоможе вам зрозуміти наскільки ви готові до роботи на "себе"

ХТО
веде серію вебінарів
Анастасія Волевач
[Зараз]
Практикуючий бухгалтер-консультант

[В минулому]
Керівник відділу бухгалтерського аутсорсингу Бухгалтерський сервіс b.p.a.


[Декілька фактів]
  • Сертифікований бухгалтер-практик (CAP)
  • Обслуговування 70+ Клієнтів із 15+ сфер бізнесів
  • 7 років досвіду у бухгалтерському та податковому обліку
  • Автор Курсу з Зарплати та Кадрів
  • Автор Курсу з Бухгалтерії ФОП
  • Автор Курсу з обліку ПДВ
  • Автор Курсу з Податку на Прибуток
  • Автор Курсу "Бухгалтер-Експерт"
      Олександра Герасименко
      [Зараз]
      Власник та керівник бухгалтерської компанії «Альфа Голд»

      [Декілька фактів]
      • 12 років в бухгалтерії
      • Досвід обслуговування 45 Клієнтів
        з 5+ сфер бізнесу
      • Понад 10 років працюємо з касовими апаратами у сфері торгівлі, у сфері громадського харчування, у сфері медицини (аптеки та приватні клініки)
      • Автор Онлайн-курсу по РРО для ФОП
      • Автор Онлайн-курсу по РРО для ТО
          РЕЄСТРУЙТЕСЬ
          та отримаєте тест на пошту
          який допоможе вам зрозуміти наскільки ви готові до роботи на "себе"
          * Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних