ТЕСТ
"Наскільки Ви обізнані у веденні управлінського обліку?"
Тест
Пройдіть тест і перевірте свої знання управлінського обліку ФОП
Тест надасть вам інформацію та поради щодо роботи з показниками та звітами для бізнесу
ПЕРЕВІРИТИ СЕБЕ
ФОП на спрощеній системі придбав лінію для пакування сипучих продуктів та надає послуги з пакування. Як ви відобразити витрати на придбання такої лінії в обліку, щоби собівартість послуги, яка надається, була максимально правдивою?
Не правильно :-(

Собівартість послуги складається з прямих виробничих та розподілених непрямих загальновиробничих витрат. Якщо технологія надання послуги передбачає застосування основних засобів, значить вартість такого засобу має включатися до прямих або непрямих витрат у вигляді амортизації, але в жодному разі не списуватися у витрати періоди або взагалі не включатися до витрат, тому ще ФОП не зобов'язаний вести облік витрат
Не правильно :-(

Собівартість послуги складається з прямих виробничих та розподілених непрямих загальновиробничих витрат. Якщо технологія надання послуги передбачає застосування основних засобів, значить вартість такого засобу має включатися до прямих або непрямих витрат у вигляді амортизації, але в жодному разі не списуватися у витрати періоди або взагалі не включатися до витрат, тому ще ФОП не зобов'язаний вести облік витрат
Правильно :)

Собівартість послуги складається з прямих виробничих та розподілених непрямих загальновиробничих витрат. Якщо технологія надання послуги передбачає застосування основних засобів, значить вартість такого засобу має включатися до прямих або непрямих витрат у вигляді амортизації, але в жодному разі не списуватися у витрати періоди або взагалі не включатися до витрат, тому ще ФОП не зобов'язаний вести облік витрат
Не правильно :-(

Собівартість послуги складається з прямих виробничих та розподілених непрямих загальновиробничих витрат. Якщо технологія надання послуги передбачає застосування основних засобів, значить вартість такого засобумає включатися до прямих або непрямих витрат у вигляді амортизації, але в жодному разі не списуватися у витрати періоди або взагалі не включатися до витрат, тому ще ФОП не зобов'язаний вести облік витрат
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
ДІЗНАТИСЯ РЕЗУЛЬТАТ
Підприємство щомісяця замовляє санітарне прибирання складу, оскільки на складі зберігаються продукти харчування. Вартість послуги суттєва, її не можна не враховувати при визначенні фінансового результату поточного місяця. 3-й місяць поспіль документи оформлюються з помилками (назва послуги не відповідає специфікації до договору, неправильно вказані години, помилки в адресі, за якою надаються послуги тощо). Але фактично послуги надані і питань по якості немає. Бухгалтер Виконавця працює віддалено та не встигає переробити документи. Ваші дії в обліку, щоби сформувати об'єктивний місячний фінансовий результат
Не правильно :(

Відображення витрат в бух. обліку вимагає не просто документального підтвердження, але і документи мають бути належним чином оформлені. Оптимальним в даному випадку буде відобразити витрати в упр. обліку через нарахування резерву витрат, а за фактом отримання документів зробити сторно резерву. Таким чином буде збережено зв'язок з бух.обліком та відображено витрати в повному обсязі.
Не правильно :(

Відображення витрат в бух. обліку вимагає не просто документального підтвердження, але і документи мають бути належним чином оформлені. Оптимальним в даному випадку буде відобразити витрати в упр. обліку через нарахування резерву витрат, а за фактом отримання документів зробити сторно резерву. Таким чином буде збережено зв'язок з бух.обліком та відображено витрати в повному обсязі.
Не правильно :(

Відображення витрат в бух. обліку вимагає не просто документального підтвердження, але і документи мають бути належним чином оформлені. Оптимальним в даному випадку буде відобразити витрати в упр. обліку через нарахування резерву витрат, а за фактом отримання документів зробити сторно резерву. Таким чином буде збережено зв'язок з бух.обліком та відображено витрати в повному обсязі.
Правильно :)

Відображення витрат в бух. обліку вимагає не просто документального підтвердження, але і документи мають бути належним чином оформлені. Оптимальним в даному випадку буде відобразити витрати в упр. обліку через нарахування резерву витрат, а за фактом отримання документів зробити сторно резерву. Таким чином буде збережено зв'язок з бух.обліком та відображено витрати в повному обсязі.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
ДІЗНАТИСЯ РЕЗУЛЬТАТ
Підприємство має право не створювати резерв відпусток. При цьому компанія в літній сезон має мінімальну інтенсивність в роботі та саме на цей період припадають 90% відпусток. Ваші дії в обліку для отримання максимально об'єктивного фінансового результату
Не правильно :(

Максимально правильним буде створити резерв як в упр. так і в бух. Обліку, оскільки це забезпечить рівномірний розподіл витрат на весь період, а не тільки коли всі разом підуть у відпустку, тим самим створивши навантаження на період, в якому і так мінімальний дохід буде
Правильно :)

Максимально правильним буде створити резерв як в упр. так і в бух. Обліку, оскільки це забезпечить рівномірний розподіл витрат на весь період, а не тільки коли всі разом підуть у відпустку, тим самим створивши навантаження на період, в якому і так мінімальний дохід буде
Не правильно :(

Максимально правильним буде створити резерв як в упр. так і в бух. Обліку, оскільки це забезпечить рівномірний розподіл витрат на весь період, а не тільки коли всі разом підуть у відпустку, тим самим створивши навантаження на період, в якому і так мінімальний дохід буде
Не правильно :(

Максимально правильним буде створити резерв як в упр. так і в бух. Обліку, оскільки це забезпечить рівномірний розподіл витрат на весь період, а не тільки коли всі разом підуть у відпустку, тим самим створивши навантаження на період, в якому і так мінімальний дохід буде
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
ДІЗНАТИСЯ РЕЗУЛЬТАТ
Менеджеру з продажів нараховано з/плату 33 000 грн. і бонус від продажів 12 000 грн. В бух.обліку це відобразили так: Дт 93 Кт 661 45 000 грн, Дт 93 Кт 651 9 900 грн. А як оптимально відобразити в управлінському?
Не правильно :(

Виплата бонусів за продажи не є витратами на персонал по своїй суті, оскільки це витрати на продажи, відповідно і оподаткування таких виплат теж є складовою витрат на продаж
Правильно :)

Виплата бонусів за продажи не є витратами на персонал по своїй суті, оскільки це витрати на продажи, відповідно і оподаткування таких виплат теж є складовою витрат на продаж
Не правильно :(

Виплата бонусів за продажи не є витратами на персонал по своїй суті, оскільки це витрати на продажи, відповідно і оподаткування таких виплат теж є складовою витрат на продаж
Не правильно :(

Виплата бонусів за продажи не є витратами на персонал по своїй суті, оскільки це витрати на продажи, відповідно і оподаткування таких виплат теж є складовою витрат на продаж
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
ДІЗНАТИСЯ РЕЗУЛЬТАТ
Компанія надає рекламні послуги (розробляє макети, виготовляє та розміщує на зовнішніх рекламних носіях). В поточному місяці по одному із замовлень було передано в роботу матеріалів на 125 000 грн., нараховано з/плату із податками в сумі 38 500 грн., але роботи не завершені і будуть прийняті Замовником тільки наступного місяця. Як це відобразити в упр.обліку?
Не правильно :(

Управлінський облік в даному випадку нічим не відрізняється від класичного бухгалтерського, тож витрати відображаємо в періоді відображення доходів, з якими вони безпосередньо пов'язані. А оскільки матеріали вже передані в роботу, а послуги це те саме виробництво, то маємо справу із типовим незавершеним виробництвом.
Не правильно :(

Управлінський облік в даному випадку нічим не відрізняється від класичного бухгалтерського, тож витрати відображаємо в періоді відображення доходів, з якими вони безпосередньо пов'язані. А оскільки матеріали вже передані в роботу, а послуги це те саме виробництво, то маємо справу із типовим незавершеним виробництвом.
Не правильно :(

Управлінський облік в даному випадку нічим не відрізняється від класичного бухгалтерського, тож витрати відображаємо в періоді відображення доходів, з якими вони безпосередньо пов'язані. А оскільки матеріали вже передані в роботу, а послуги це те саме виробництво, то маємо справу із типовим незавершеним виробництвом.
Правильно :)

Управлінський облік в даному випадку нічим не відрізняється від класичного бухгалтерського, тож витрати відображаємо в періоді відображення доходів, з якими вони безпосередньо пов'язані. А оскільки матеріали вже передані в роботу, а послуги це те саме виробництво, то маємо справу із типовим незавершеним виробництвом.
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
ДІЗНАТИСЯ РЕЗУЛЬТАТ
Компанія продала товар покупцеві, всі первинні документи оформлені та підписані покупцем, проте через погіршення фінансового стану 80% заборгованості залишається непогашеною вже більше 180 днів. Останній незначний платіж був 50 днів тому. Підприємство юридично продовжує існувати, фактично діяльність не ведеться. Компанія зараз не планує позиватися до суду, оскільки не мають впевненості, що боржник буде мати можливість виконати рішення суду. Відклали ухвалення рішення на 6 місяців. Як оптимально відобразити в упр. обліку такі події? Менеджери з продажів отримують бонусу від маржи проданого товару
Правильно :)

Для формування об'єктивної картини про фінансово-майновий стан бізнесу активи не мають бути завищеними, тож через втрату ДЗ властивостей активу варто відобразити це саме у вигляді резерву зменшення ДЗ. Якщо надалі боржник розрахується, то резерв буде сторнована. Якщо ні, то витрати вже будуть відображені в періоді свого фактичного виникнення. Оскільки дохід від продаж є базою для нарахування бонусів, то при зменшенні доходу варто зробити сторно нарахування відповідних бонусів
Не правильно :(

Для формування об'єктивної картини про фінансово-майновий стан бізнесу активи не мають бути завищеними, тож через втрату ДЗ властивостей активу варто відобразити це саме у вигляді резерву зменшення ДЗ. Якщо надалі боржник розрахується, то резерв буде сторнована. Якщо ні, то витрати вже будуть відображені в періоді свого фактичного виникнення. Оскільки дохід від продаж є базою для нарахування бонусів, то при зменшенні доходу варто зробити сторно нарахування відповідних бонусів
Не правильно :(

Для формування об'єктивної картини про фінансово-майновий стан бізнесу активи не мають бути завищеними, тож через втрату ДЗ властивостей активу варто відобразити це саме у вигляді резерву зменшення ДЗ. Якщо надалі боржник розрахується, то резерв буде сторнована. Якщо ні, то витрати вже будуть відображені в періоді свого фактичного виникнення. Оскільки дохід від продаж є базою для нарахування бонусів, то при зменшенні доходу варто зробити сторно нарахування відповідних бонусів
Не правильно :(

Для формування об'єктивної картини про фінансово-майновий стан бізнесу активи не мають бути завищеними, тож через втрату ДЗ властивостей активу варто відобразити це саме у вигляді резерву зменшення ДЗ. Якщо надалі боржник розрахується, то резерв буде сторнована. Якщо ні, то витрати вже будуть відображені в періоді свого фактичного виникнення. Оскільки дохід від продаж є базою для нарахування бонусів, то при зменшенні доходу варто зробити сторно нарахування відповідних бонусів
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
ДІЗНАТИСЯ РЕЗУЛЬТАТ
Компанія придбала товари в іноземного постачальника. Вартість за інвойсом 150 000 грн., логістика до нашого складу (за умовами поставки) 22 000 грн., оплата додаткового перебування на митному терміналі 2 200 грн., послуги з термінового розвантаження на складі 3 500 грн. Плата за товарний кредит 1 700 грн., нараховується на сплачується якщо поставку не буде оплачена протягом 10 к.д. та використано додатковий товарний кредит 25 к.д. Як ви відобразите такі операції в упр. обліку?
Не правильно :(

Управлінський облік в даному випадку має ті самі правила як і НСБО №9 Запаси щодо формування первинної вартості товарів, тож до первісної вартості включається вартість за інвойсом, доставка, вартість розмитнення та витрати, необхідні для доведення товару стану, в якому він може бути проданий. Фінансові витрати не відносяться до складу первісної вартості
Не правильно :(

Управлінський облік в даному випадку має ті самі правила як і НСБО №9 Запаси щодо формування первинної вартості товарів, тож до первісної вартості включається вартість за інвойсом, доставка, вартість розмитнення та витрати, необхідні для доведення товару стану, в якому він може бути проданий. Фінансові витрати не відносяться до складу первісної вартості
Правильно :)

Управлінський облік в даному випадку має ті самі правила як і НСБО №9 Запаси щодо формування первинної вартості товарів, тож до первісної вартості включається вартість за інвойсом, доставка, вартість розмитнення та витрати, необхідні для доведення товару стану, в якому він може бути проданий. Фінансові витрати не відносяться до складу первісної вартості
Не правильно :(

Управлінський облік в даному випадку має ті самі правила як і НСБО №9 Запаси щодо формування первинної вартості товарів, тож до первісної вартості включається вартість за інвойсом, доставка, вартість розмитнення та витрати, необхідні для доведення товару стану, в якому він може бути проданий. Фінансові витрати не відносяться до складу первісної вартості
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
ДІЗНАТИСЯ РЕЗУЛЬТАТ
Постачальник нараховує бонуси за виконання умов в закупках та розрахунках. Інформація у відділ закупок надходить щомісяця, але зведений акт оформлюється раз у 6 місяців останньою датою місяця. Як відобразити такі доходи для цілей упр.обліку?
Не правильно :(

З метою формування об'єктивного фінансового результату варто відобразити доходи в місяці їх формального отримання
Не правильно :(

З метою формування об'єктивного фінансового результату варто відобразити доходи в місяці їх формального отримання
Правильно :)

З метою формування об'єктивного фінансового результату варто відобразити доходи в місяці їх формального отримання
Не правильно :(

З метою формування об'єктивного фінансового результату варто відобразити доходи в місяці їх формального отримання
ДАЛІ
ПЕРЕВІРИТИ
ДІЗНАТИСЯ РЕЗУЛЬТАТ
Це для вас нова сфера...
Ви надали до 25% правильних відповідей.

Швидше за все, Ви маєте небагато досвіду в сфері управлінського обліку ФОП або не ознайомлені з усіма його можливостями та функціоналом.

Тому...

Чекаємо Вас на серії безкоштовних вебінарів 7-8-9 жовтня, на яких спікер із власного досвіду розкаже про перевірку оборотки як це роблять фінансовий директор та головний бухгалтер, про основні питання обліку ФОП під закриття кварталу та про наслідки помилок собівартості в управлінському обліку.

P.S. вже завтра я надішлю Вам новий відеоурок за даною темою.
Не забудьте перевірити пошту.
До завтра :)
ПРОЙТИ ЩЕ РАЗ
Ви тільки почали...
Ви дали 25-50% правильних відповідей.

Ви маєте досвід в сфері управлінського обліку ФОП, ознайомлені лише з базовими його можливостями та функціоналом.

Тому...

Чекаємо Вас на серії безкоштовних вебінарів 7-8-9 жовтня, на яких спікер із власного досвіду розкаже про перевірку оборотки як це роблять фінансовий директор та головний бухгалтер, про основні питання обліку ФОП під закриття кварталу та про наслідки помилок собівартості в управлінському обліку.

P.S. вже завтра я надішлю Вам новий відеоурок за даною темою.
Не забудьте перевірити пошту.
До завтра :)
ПРОЙТИ ЩЕ РАЗ
Ви вже працюєте з управлінським обліком.
Ви дали 50-75% правильних відповідей.

Ви маєте досвід в сфері управлінського обліку ФОП, ознайомлені основними його можливостями та функціоналом. Ваші відповіді свідчать про те, що ви засвоїли деяку інформацію, але ще є місце для покращення.

Тому...

Чекаємо Вас на серії безкоштовних вебінарів 7-8-9 жовтня, на яких спікер із власного досвіду розкаже про перевірку оборотки як це роблять фінансовий директор та головний бухгалтер, про основні питання обліку ФОП під закриття кварталу та про наслідки помилок собівартості в управлінському обліку.


P.S. вже завтра я надішлю Вам новий відеоурок за даною темою.
Не забудьте перевірити пошту.
До завтра :)
ПРОЙТИ ЩЕ РАЗ
Це дуже непогано :)
Ви дали 75-100% правильних відповідей.

Вітаємо! Ви ознайомлені із багатьма можливостями управлінського обліку ФОП або навіть знаєте те чого не знають інші. Продовжуйте так само активно поглиблювати свої знання та ділитися ними з іншими.

Чекаємо Вас на серії безкоштовних вебінарів 7-8-9 жовтня, на яких спікер із власного досвіду розкаже про перевірку оборотки як це роблять фінансовий директор та головний бухгалтер, про основні питання обліку ФОП під закриття кварталу та про наслідки помилок собівартості в управлінському обліку.

P.S. вже завтра я надішлю Вам новий відеоурок за даною темою..
Не забудьте перевірити пошту.
До завтра :)
ПРОЙТИ ЩЕ РАЗ
7 жовтня о 10:00
пройде 1-й безкоштовний вебінар на тему:
"Закриття кварталу - перевірте оборотку як це роблять фінансовий директор та головний бухгалтер "
Поставте нагадування в календар,
прямо зараз, щоб не забути та бути вчасно