СЕРІЯ БЕЗКОШТОВНИХ ВЕБІНАРІВ
12-13-14 червня о 15:00
Самозайнятий бухгалтер:
перші кроки до власної справи
зареєструватись
дізнатись більше
30-31 січня та 1 лютого о 10:00
СЕРІЯ БЕЗКОШТОВНИХ ВЕБІНАРІВ
ТОП 5 питань в обліку ФОП і юросіб:
резерв відпусток, дисконтування, відміна 2%, первинка та звіти ФОП
Програма
серії безкоштовних вебінарів
День 1 | 12 червня о 15:00
Спікер: Катерина Янишена

Розглянемо:

✅ Чи варто самозайнятому бухгалтеру вести управлінський облік ФОП чи компанії?

✅ Що може входити в послугу бухгалтера "управлінський облік"?

✅ Як порахувати вартість такої послуги і обґрунтувати її клієнту?

День 2 | 13 червня о 15:00
Спікер: Олександра Герасименко

Розглянемо:

✅ Визначаємо свою роль: експерт, консультант, фріланс чи компанія. Чи справді лектору легко знаходити клієнтів?

✅ Чи потрібно бухгалтеру використовувати "Сарафанне радіо"? На скільки ефективний інструмент для пошуку клієнтів?

✅ Соціальні мережі для бухгалтера - необхідність чи тренд? Чи насправді через "Дірект" можна укладати договори на бухгалтерське обслуговування?

День 3 | 14 червня о 15:00
Спікер: Анастасія Волевач

Розглянемо:

✅ Інструменти для планування та контролю роботи, які використовую у своїй роботі. SCRUM-планування. Зручні програми та Excel таблиці, що замінять сотні записів в блокноті.

✅ Мої методи перевірки та контролю помічника і себе. Що таке timesheet, dashboard та паспорт клієнта в нашій роботі?
ЗАБРОНЮЙТЕ УЧАСТЬ ЗАРАЗ
І ОТРИМАЄТЕ 4 КОРИСНИХ МАТЕРІАЛИ

ХТО
веде серію вебінарів
РЕЄСТРУЙТЕСЬ та отримайте бонусний матеріал
ще до старту