СЕРІЯ БЕЗКОШТОВНИХ ВЕБІНАРІВ
27-28 лютого та 1 березня о 10:00
Самозайнятий бухгалтер:
як визначити ціну на послуги, оформити власну діяльність, знайти помічника та правильно організувати роботу по клієнту
Програма
серії безкоштовних вебінарів
  • День 1 | 27 лютого о 10:00
    Спікер: Олександра Герасименко

    Розглянемо:

    ✅ Чи потрібно формувати ціноутворення бухгалтерських послуг та як не називати ціну з голови?

    ✅ Сегментація клієнтів - як не помилитися в вартості послуг.

    ✅ Прайс та калькулятор бухгалтерських послуг - інструмент заробляти більше.

  • День 2 | 28 лютого о 10:00
    Спікер: Анастасія Волевач

    Розглянемо:

    Штатний бухгалтер, ЦПХ або ФОП: який варіант оформлення відносин обрати. Право підпису позаштатного бухгалтера.

    ✅ В якому випадку бухгалтер має зареєструватись суб'єктом фінансового моніторингу.

    ✅ ФОП, що надає бухгалтерські послуги: група оподаткування, КВЕДи та первинні документи, що мають бути в наявності.
  • День 3 | 1 березня о 10:00
    Спікер: Олександра Герасименко

    Розглянемо:

    ✅ Де знайти "свого" працівника в бухгалтерський бізнес і як побудувати з ним ефективні робочі стосунки? На що слід звернути увагу в резюме крім питань професійної компетенції? Які види мотивації реально працюють?

    ✅ Як передати бухгалтеру нового клієнта? Що потрібно перевірити при прийнятті клієнта? Чи потрібна ротація бухгалтерів для клієнта: позиція керівника аутсорсингу та позиція клієнта.

    ✅ Як організувати технічну частину ведення обліку: доступи до програм, ключів, зберігання файлів і первинних документів. Як налаштувати віддалену роботу в поточних умовах.

ЗАБРОНЮЙТЕ УЧАСТЬ ЗАРАЗ
І ОТРИМАЄТЕ 4 КОРИСНИХ МАТЕРІАЛИ

ХТО
веде серію вебінарів
РЕЄСТРУЙТЕСЬ та отримайте
4 бонусних матеріали
ще до старту